Ми - сьогодні
Математика – цариця всіх наук. Її коханий – істина, її наряд – простота і ясність. Палац цієї володарки оточений тернистими заростями, і щоб досягти його, кожному треба продертися крізь хащі. Випадковий подорожній не знайде в її палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, який любить істину і загартувався в боротьбі з труднощами.
Тема нашої роботи: Підвищення якості математичних компетентностей учнів та професіоналізму вчителя
Методична робота вчителів математики в новому навчальному році буде спрямована на реалізацію таких завдань:
- Продовження роботи щодо реалізації науково-методичної проблеми району „Створення оновленого освітнього середовища для максимального розвитку особистості відповідно до її потенційних можливостей“ та проблемного питання методичного об’єднання „Підвищення якості математичних компетентностей учнів та професіоналізму вчителя “.
- Формування ставлення учнів до математики як до невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві на основі ознайомлення з ідеями і методами математики як універсальної мови науки і техніки, ефективного засобу моделювання і дослідження процесів і явищ навколишнього світу;
- Формування в учнів здатності логічно обґрунтовувати та доводити математичні твердження, застосовувати математичні методи у процесі розв’язування навчальних і практичних задач, використовувати математичні знання і вміння під час вивчення інших навчальних предметів;
- Розвиток уміння критично оцінювати здобуту інформацію та її джерела, виокремлювати головне, аналізувати, обґрунтовувати твердження, приймати рішення, робити висновки, використовувати отриману інформацію в особистому житті;
- Впровадження в освітній процес педагогічних технологій , що передбачають постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, забезпечують практичну спрямованість освітнього процесу.
- Активізація позакласної роботи з математики з метою розвитку творчих здібностей обдарованих учнів та підвищення освітнього рівня учнів, що не мають достатнього рівня навченості.
- Формування національно-патріотичної свідомості учня через виховні моменти у контексті викладання предмета „Математика“.
- Самоосвіта та формування педагогічної майстерності кожного вчителя з метою забезпечення високого рівня освітніх послуг
- Сприяння розвиткові мотивів творчої діяльності вчителя, формування потреби в досягненнях; залучення педагогів до участі в професійних конкурсах.
- Вивчення та популяризація передового педагогічного досвіду.
План роботи МО на 2021-2022 навчальний рік
|